Friday, April 17, 2015

Alışveriş için İpuçları

Kadınlar için mayo olarak çift olabilir şort geldi bir eksiklik vardı gibi bile 1980'lerde ve 90'larda açık teknoloji giyim diriliş ile hissettim. Yani, Mollusk ve ben birlikte var ve biz plaj bisikleti, yüzme, bazı hafif sörf, kano, bira içme, iz gerçekten işe yarayabilir hissettim bir şey dövülmüş çalışan-açıkça biz onlar çok fonksiyonlu olduğunu düşünüyorum.

Onlar pamuk ve naylon ve İpli ile yakın bir suya dayanıklı karışımından yapılmış ama aynı zamanda elastik bir bel ve kredi kartı ve tuşları ve diğer miscellany için arka zip cep bulunmaktadır ediyoruz. Mollusk Tomboy Sandıklar (65 $) iki renk gelir ve güneşli Kaliforniya'daki burada yapılır! Sıcak yaparken onları alın.

Ben onlar yürüyüş ve kadınlar için aktif giysi tasarımı için onların ilham olarak çalışan, iz yürüyüş üzerinde özellikle duruluyor, çünkü İngiltere'de dışında bu yeni etiket Bowndling denir seviyorum. Niş Sesler, ama Bowndling geniş bir çekiciliği vardır. Onlar gymwear için ferahlatıcı bir alternatif olan çalışma dışarı bir parçası olarak macera ve keşif üzeresiniz. İlk koleksiyonu, soğuk hava için (ve muhtemelen bizim güney yarımküre arkadaşlar bu gün daha çekici olurdu) hala hareket ve nefes için izin su geçirmez seçenekleri ile. Ben gerçekten takdir cafe, onlar da büyük bir yün çanta var, ve sen iz, geçiş yardımcı bazı güzel parçaları söylüyorlar. Ben yakında onların sıcak hava koleksiyonu için izliyor olacağım, ama ne kadar seviyorum bakın. Bowndling go go!

1 comment:

  1. Mantolama ve ısı yalıtımı konularında yazı ararken bloğunuzu buldum. Çok başarılı.

    ReplyDelete